Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилна задница 2.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нестабилна задница 2.

    Добър вечер колеги.Видях , че има такава тема , но реших да споделя моя проблем.Днес сменях от зад два лагера с главините отзад няма скъсани тампони и амортесьорите не са изпуснали и като карам било то в мокро време или ако ударя в дупка все едно съм на лед да отбележа преди време я ударих странично от дясната страна.Гумите са леко износени от вътрешната страна . Благодаря Ви предварително.Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете .
    Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

  • #2
    Ако всичко е здраво, реглаж.
    sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

    Comment


    • #3
      ще се оправи ли само с реглаж?
      Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
        ще се оправи ли само с реглаж?
        Щом казваш че всичко е здраво, това е признак на не регулиран заден мост ( да ти яде неравномерно гумите и на мокро да танцува ). Ако си сигурен че всичко е здраво, (най вече напречни щанги и амортисьори) решението е реглаж.
        sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

        Comment


        • #5
          Ако тези които ти правят реглажа си разбират от работата , няма да ти го направят ако имаш нещо разбито така или иначе.

          Но ако всичко ти е здраво , минаваш реглаж и си чук
          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
            ще се оправи ли само с реглаж?
            И aз съм зa реглaс. Колегa кaто я минеш, кaжи дaли се е опрaвилa.


            Comment


            • #7
              Ти реглаж със сигурност трябва да минеш, за да се види най-малко дали не е криво нещо, защото и да са здрави всички тампони, какво от това, след като някоя гума седи накриво?Така че измерването ти е задължително, а ако има начин да се вкара в норми с реглаж и той ти е задължителен

              Comment

              Working...
              X